نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۳ ۰۰:۲۶

اخبار

در راستای تکریم ارباب رجوع صورت گرفت؛ بازدید از مراکز درمانی طرف قرارداد بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان

یکی از اهداف اصلی هر سازمان جلب رضایت مشتریان و خدمات گیرندگان از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است سازمان‌ها با روش‌های گوناگون تلاش دارند تا خواسته‌های منطقی و قانونی متقاضیان خدمات را اخذ و در قبال آن پاسخگویی مناسب را داشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، مهری فرعباسی مسئول واحد درمان غیر مستقیم به همراه سیمین صالحی کارشناس تکریم ارباب رجوع این مرکز درمانی، به منظورارزیابی و بررسی شرایط و اطلاع از نحوه خدمات رسانی و روند ارائه خدمات مطلوب سلامت و تکریم و رضایتمندی بیشتر کارکنان، از  مراکز درمانی طرف قرارداد بازدید به عمل آورند. 
۲۸ آذر ۱۴۰۳ ۰۹:۳۴
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۴۸
کد خبر : ۱۶,۷۸۱

نظرات بینندگان