نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ۰۳:۴۷

اخبار

برگزاری نشست آموزشی با عنوان " تحلیل شاخص های سلامت کار و نحوه گزارش گیری و ارائه برنامه های بهبود"

نشست آموزشی با عنوان " تحلیل شاخص های سلامت کار و نحوه گزارش گیری و ارائه برنامه های بهبود" با حضور جمعی از مدیران و روسای ستادی و همچنین گروه مشمولین مناطق تابعه سازمان مهرماه امسال در محل بیمارستان تهران برگزار گردید.

نشست آموزشی با عنوان " تحلیل شاخص های سلامت کار و نحوه گزارش گیری و ارائه برنامه های بهبود"  با توجه بر ارائه آموزش های لازم به همکاران سلامت کار و نماینده معاونت پشتیبانی مناطق سازمان در خصوص شاخص های عملکرد مراکز سلامت کار و HSE  و شناخت برنامه های بهبود و نحوه ارزیابی آن با هدف ارتقاء یکپارچگی عملیات سلامت کار و HSE در مناطق عملیاتی به دستور مدیر منابع انسانی و  با همت واحد آموزش ، مطالعات و تحقیقات سازمان در تاریخ 10 و 11 مهر ماه در محل سالن آمفی تئاتر بیمارستان بزرگ نفت تهران برگزار گردید.
اهم موضوعات مطروحه در این نشست شامل: اهمیت نظارت یکپارچه بر سلامت کارکنان وایمنی در مراکز بیمارستانی  و بهداشتی و درمانی و معرفی شاخص ها،اولویت های سازمان در حوزه سلامت کار، یکپارچگی برنامه های عملیاتی HSE و بحران و سلامت کار،همکاری و مشارکت فعال در کمیته های مرتبط با HSE و سلامت کار( حفاظت فنی و بهداشت کار ، کمیته سلامت ، بحران و کمیته بهداشت محیط و .... ) و ... بود.
در تاریخ 11 مهرماه به طور همزمان نشست متخصصین طب کار و روسای سلامت کار مناطق  در سالن اجتماعات ستاد سازمان در خصوص موضوعات سلامت کار با حضور  مدعوین مناطق تابعه سازمان و سخنرانی مدیران و روسای سازمان پیرامون  موضوعات برنامه های  عملیات سلامت  سازمان در مراکز داخل فنس ، الزامات وزارت نفت در حوزه بهداشت شغلی،مشکلات حقوق  در حوزه سلامت کار ،شاخصهای کیفی کارانه پزشکان شاغلی در مراکز سلامت کار و ... برگزار شد.
در همان تاریخ نشست نمایندگان معرفی شده پشتیبانی مناطق در محل سالن جلسات بیمارستان تهران با طرح موضوعات نقش معاونت پشتیبانی در مدیریت بحران  ،مدیریت HSE پیمانکاران فرعی- اخذ مجوز کار ایمن،مشارکت در حوزه الزامات مدیریت بحران،مشکلات بهداشتی مراکز درمانی  / تخلفات بهداشتی و نقطه نظرات و پیشنهادات حضار ... مطرح و ارائه شد. در پایان جلسه مقرر گردید حسب دستور مدیر بهداشت و HSE سازمان اهم مشکلات و چالش های مربوطه به همراه نقطه نظرات و پیشنهادات کاربردی احصاء و طی صورتجلسه ای از سوی بالاترین مقام سازمان به مناطق ابلاغ گردد.


عکس
رسانه جدید
۱۲ مهر ۱۴۰۳ ۱۵:۲۷
تعداد بازدید : ۵۲۶
کد خبر : ۱۶,۱۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید