نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ۱۱:۴۵

اخبار

افزایش 30 درصدی آمار مراجعین سرپایی برای انجام MRI

با فعال بودن 2 دستگاه 80 درصد مراجعه کنندگان سرپایی در صورت آمادگی ، MRI با تزریق یا بدون تزریق بصورت روزانه انجام میشود که موجب افزایش 30 درصدی آمار در این بخش شده است .یکی از اقدامات نو و تغییرات انجام شده از دی ماه سال گذشته انجام MRI با تزریق منوط به داشتن آزمایش کراتینین میباشد، هم چنین هماهنگی های لازم با واحد آزمایشگاه انجام شده است که پس از دریافت جواب آزمایش مربوطه در همان روز MRI با تزریق انجام شود
مسعود صفری کارشناس رادیولوژی،سوپروایزر تصویر برداری بیمارستان صنعت نفت تهران در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی در خصوص عملکرد این مجموعه گفت : در طی 9 ماهه گذشته با انجام نظر سنجی نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و اقدامات موثری در مسیر افزایش کیفیت و کمیت خدمات انجام دادیم.

وی افزود : بیشترین موضوع مطرح شده از سوی بیماران زمان انتظار و نوبت دهی بود که با نصب دستگاه جدید MRI  و افزایش شیفت کارکنان، نوبت دهی از 6 روز به روزانه کاهش پیدا کرد،این موضوع در شهرهای بزرگ و مراکز درمانی بسیار حائز اهمیت است که بیمار زمان انتظار زیادی را تجربه نکند.

سوپروایزر تصویری برداری بیمارستان صنعت نفت تهران تصریح کرد : با فعال بودن 2 دستگاه 80 درصد مراجعه کنندگان سرپایی در صورت آمادگی ، انجام MRI با تزریق یا بدون تزریق بصورت روزانه انجام میشود که موجب افزایش 30 درصدی آمار در این بخش شده است .

صفری اظهار داشت : یکی از اقدامات نو و تغییرات انجام شده از دی ماه سال گذشته انجام MRI با تزریق منوط به داشتن آزمایش کراتینین میباشد، هم چنین هماهنگی های لازم با واحد آزمایشگاه انجام شده است که پس از دریافت جواب آزمایش مربوطه در همان روز MRI با تزریق انجام شود.

وی گفت : یکی از عناصر کلیدی کار تیمی، همدلی است، از دیگر فواید ایجاد فضای مبتنی بر همدلی این است که کارمندان نیز نسبت به نیازهای ارباب رجوع و مشتریان، دقت بیشتری دارند و ارتباطی مثبت با آن ها برقرار می‌کنند و این موضوع در بخش تصویر برداری بیمارستان صنعت نفت تهران کاملا به وضوح دیده میشود.

سوپروایزر تصویری برداری بیمارستان صنعت نفت تهران گفت  : علاوه بر بروز شدن وقت دهی و انجام MRI ، بروز شدن وقت دهی و انجام سی تی آنژیوگرافی قلب،انجام MRI تخصصی رحم با تزریق ژل،انجام ریپورت MRI و CT اسکن بیماران سرپایی در 72 ساعت کاری بدون افزایش نیروی تایپیست از دیگر اقدامات این بخش است.

صفری بیان داشت : دیجیتالی شدن تصاویر پرتابل رادیوگرافی  هم از دیگر اقداماتی است که از امسال صورت گرفته که اهمیت بسزایی در روند تشخیص و درمان دارد و با نصب دتکتور دیجیتال در بخش تصویربرداری تمامی رادیوگرافی های پرتابل درخواست شده با بالاترین کیفیت و کمترین دوز دریافتی قابل انجام است.
خبر 1
وی خاطر نشان کرد : نظر سنجی مداوم از بیماران و راستی آزمایی آن منجر شده که خوشبختانه در طی این مدت شاهد افزایش رضایت مندی بیماران در این بخش باشیم، به گونه ای که برای نخستین بار بخش تصویربرداری رتبه نخست در نظرسنجی رضایت بیماران را کسب نموده است.

سوپروایزر تصویری برداری بیمارستان صنعت نفت تهران خاطر نشان کرد : از دیگر اقدامات صورت گرفته میتوان به برگزاری جلسات آموزشی ماهیانه ، نصب هشدار دهنده موارد ایمنی در بخش های MRI، نصب سنسور حرارتی دیجیتالی و آژیر اتاق های ups ، ساماندهی اتاق فلوروسکوپی و بازسازی و بهسازی اتاق استراحت پرسنل اشاره کرد.
۷ مهر ۱۴۰۳ ۱۰:۳۰
تعداد بازدید : ۳۷۵
کد خبر : ۱۶,۱۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید