نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ۰۷:۱۲

اخبار

انعقاد قرارداد تأمین بالگرد آمبولانس در منطقه ویژه اقتصادی پارس

قرارداد تأمین بالگرد آمبولانس با حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر منعقد شد. این قرارداد با هدف تقویت خدمات اورژانس هوایی و تسریع در انتقال بیماران نیازمند به اعزام فوری در منطقه عسلویه و سکوهای دریایی بسته شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر؛ در مراسم انعقاد این قرارداد که روز چهارشنبه 28 شهریور 1403 برگزار شد، دکتر سعید گران‌پی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، و مهندس اسدی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس، حضور داشتند. این بالگرد آمبولانس قرار است در فرودگاه عسلویه مستقر شود و پس از تجهیز به امکانات کامل پزشکی، آماده ارائه خدمات اورژانسی به بیماران در سکوهای دریایی و مناطق صنعتی اطراف باشد.

دکتر گران‌پی در این خصوص اظهار داشت: "با راه‌اندازی این خدمات، دسترسی به اورژانس هوایی در منطقه عسلویه و سکوهای دریایی بهبود چشمگیری خواهد داشت و بیماران نیازمند به اعزام سریع، می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مراکز درمانی مناسب منتقل شوند." وی همچنین به بازدید رئیس سلامت کار منطقه ویژه و مسئول EOC بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از این بالگرد اشاره کرد و افزود: "در این بازدید، تجهیزات پزشکی مورد بررسی قرار گرفت و هماهنگی‌های لازم با تیم پروازی و مهندسین پرواز برای جانمایی و نصب تجهیزات پزشکی انجام شد."

این بالگرد آمبولانس در فرودگاه عسلویه مستقر خواهد شد و به عنوان یکی از امکانات کلیدی برای امدادرسانی سریع به بیماران در مناطق دورافتاده و سکوهای دریایی عمل خواهد کرد.در پایان، دکتر گران‌پی از تلاش‌های مستمر مهندس اسدی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس، و پیگیری‌های دکتر جزایری، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، که در تحقق این پروژه نقش مؤثری داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

0  0

۱ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۰۷
تعداد بازدید : ۳۸۲
کد خبر : ۱۶,۰۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید