نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ۰۷:۱۳

اخبار

دکتر گران پی : سلامت در صنعت ابزار توسعه است

پنجمین اجلاس روسای بهداشت شرکت های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس همراه با دوره آموزشی ارزیابی ریسک های روانی-اجتماعی در مجتمع آموزشی آفتاب چغاخور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، در این اجلاس 4 روزه که به میزبانی شرکت پتروشیمی بندرامام بود، رییس HSE گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به همرای روسای بهداشت شرکت های تابعه و همچنین دکتر سعید گران پی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و رییس شورای تخصصی سلامت روان و دکتر جامه بزرگی رییس سلامت کار و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر حضور داشتند.
دکتر گران پی ضمن تاکید بر ضرروت توجه به سلامت جسم و روان کارکنان بعنوان ابزار و محور توسعه پایدار ، آمادگی بهداشت و درمان صنعت نفت را در جهت هرگونه همکاری در حوزه سلامت روان و پدافند غیرعامل در راستای صیانت از سرمایه ملی و افزایش بهره وری و شکوفایی اقتصادی در صنعت نفت و پتروشیمی به ویژه در مناطق عملیاتی کشور را اعلام کرد.
همچنین در این همایش ضرورت گسترش همکاری بین بخشی در جهت هم افزایی کمی و کیفی ارائه خدمات در حوزه سلامت روان، مدیریت حواث و پدافند غیرعامل مورد تاکید مهندش خادیمان رییس HSE گروه صنایع پتروشمی خلیج فارس قرار گرفت

خبر

۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ۰۸:۳۹
تعداد بازدید : ۳۸۵
کد خبر : ۱۶,۰۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید