نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ۰۷:۱۴

اخبار

ارائه بیش از ۱۳ هزار خدمت در واحد تصویری برداری بیمارستان صنعت نفت آغاجاری

مهرداد زارعی: با تلاش کارشناسان واحد تصویر برداری بیمارستان صنعت نفت آغاجاری در ۵ ماه نخست سال ۱۴۰۳ توانستیم ۱۳۹۷۱ خدمت به مراجعین ارائه نماییم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، مهرداد زارعی مسئول واحد تصویر برداری بیمارستان صنعت نفت آغاجاری گفت: در این واحد با بهترین و به روزترین دستگاههای دیجیتال مطلوب از جمله سی تی اسکن، رادیوگرافی در زمینه های رادیوگرافی های اسکلتی و رادیوگرافی ، OPG ، تراکم استخوان ، کلیه سونوگرافی های ساده و تخصصی و ماموگرافی به مراجعین خدمات سلامت ارائه می گردد.

وی افزود : در ۵ ماه نخست سال جاری با تلاش شبانه روزی همکاران گرامی توانستیم ۱۳۹۷۱ خدمت به مراجعین ارائه کرده که حدود ۷۵ درصد این خدمات به جمعیت تحت پوشش بوده و مابقی آن به مردم بومی منطقه خدمات داده شده است.

مسئول واحد تصویر برداری بیمارستان صنعت نفت آغاجاری بیان داشت: در سال جاری تعداد مراجعین جهت انجام سی تی اسکن ۱۱۹۳ رادیو گرافیهای اسکلتی و رادیوگرافی ۶۱۵۷ ، ۲۰۲۴ opg ، کلیه سونوگرافیهای ساده و تخصصی ۲۶۳۲، ماموگرافی ۱۷۹ نفر بوده است .

مهرداد رزاعی مسئول تصویر برداری بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در پایان گفت: این واحد توسط ۶ نفر کارشناس در سه شیفت به کارکنان و خانواده های آنان و در صورت لزوم و نبود امکانات در سطح شهرستان جهت بیماران غیر شرکتی انجام می گردد که در تلاش هستیم با حمایت مدیریت بهداشت و درمان و رفع کاستی ها بتوانیم خدمات مطلوبی را به جمعیت تحت پوشش و مردم بومی منطقه ارائه نماییم.

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ۱۰:۳۰
تعداد بازدید : ۵۷۱
کد خبر : ۱۶,۰۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید