نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ۰۸:۵۲

اخبار

افتخاری دیگر برای بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز؛

رتبه یک برتر اعتباربخشی ملی به بیمارستان بزرگ نفت اهواز رسید

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز از کسب رتبه یک برتر اعتباربخشی ملی توسط بیمارستان بزرگ نفت اهواز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، دکتر بهرام دهقان در نشستی صمیمانه با حضور مدیران و مسئولین واحدهای مختلف و کارشناسان و دست اندرکاران حوزه اعتباربخشی بیمارستان بزرگ نفت اهواز اظهار داشت: بیمارستان بزرگ نفت اهواز، در ششمین دوره ارزیابی اعتباربخشی ملی، با بالاترین میزان تحقق استاندارد و سنجه‌های اعتباربخشی، موفق به کسب رتبه ‌یک برتر اعتباربخشی بیمارستانی شده است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت: با کسب رتبه ‌یک برتر اعتباربخشی، بیمارستان بزرگ نفت اهواز به‌ عنوان یکی از بهترین بیمارستان‌های سطح کشور شناخته ‌شده است.

وی با توضیح اینکه اعطای رتبه اعتباربخشی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی پس از ارزیابی تیم‌های مختلف مدیریتی، درمانی و بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود اظهار داشت: بیمارستان بزرگ نفت اهواز در اعتباربخشی 5 دوره‌ی گذشته، یک بار موفق به کسب درجه یک عالی و 4 بار موفق به کسب درجه یک شده بود و در سال جاری توانست با ارائه خدمات مطلوب درمانی رتبه یک برتر اعتباربخشی را کسب کند.

وی تاکید کرد : طی سال‌های اخیر تلاش کرده‌ایم با ایجاد زیرساخت‌های لازم، با تشکیل کارگروه‌های کیفی در هر واحد، ارائه آموزش‌های تخصصی به کارکنان در جهت افزایش سطح دانش و مهارت ایشان و اصلاح و بهبود فرآیندهای کاری، کیفیت و کمیت خدمات درمانی را ارتقاء دهیم که این عوامل منجر به کسب این نتیجه مطلوب شده است.

دکتر دهقان ارتقاء کمی و کیفی خدمات، ارتقاء ایمنی بیمار، حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته‌های خاص و به صورت مقیم در بیمارستان، وجود تجهیزات و امکانات پیشرفته و به‌روز ، زیرساخت‌های نرم افزاری مناسب ، وضعیت بهداشتی بیمارستان، تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی بیماران و مراجعین را ازجمله شاخص‌های موثر در اعتباربخشی بیمارستان‌ها دانست.

گفتنی است فرایند ارزیابی کشوری اعتباربخشی بیمارستان بزرگ نفت اهواز توسط تیم ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خردادماه سالجاری انجام شد.در این دوره بیمارستان بزرگ نفت اهواز بر اساس سنجه‌های جامع اعتباربخشی شامل بخش‌های مدیریت و رهبری، مراقبت و درمان و حقوق گیرنده خدمت مورد ارزیابی قرار گرفت.

شایان ذکر است در ارزیابی سال جاری بیمارستان بزرگ نفت اهواز تنها بیمارستان در استان خوزستان و همچنین تنها بیمارستان از بیمارستان‌های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است که در ارزیابی و اعتباربخشی امسال موفق به کسب رتبه یک برتر شده است.

در ادامه این نشست صمیمانه که با حضور مدیران، مسئولین، کارشناسان حوزه‌ی اعتباربخشی بیمارستان برگزار شد، با اهداء لوح تقدیر از دست اندرکاران این حوزه تجلیل شد.

این موفقیت را به جامعه بزرگ صنعت نفت تبریک عرض مینماییم و امیدواریم در ارزیابی‌های آینده این مجموعه بتواند با تلاش در جهت ارتقاء کیفی خدمات و رضایتمندی بیماران ، گام موثری در حفظ این عنوان و کسب رتبه‌های ارزیابی بین المللی بردارد و همواره بهترین خدمات، متناسب با شان شاغلین و بازنشستگان صنعت نفت و خانواده ‌های محترم ایشان را ارائه نماید. 

خبر اهواز

۵ شهریور ۱۴۰۳ ۱۱:۱۷
تعداد بازدید : ۹۴۷
کد خبر : ۱۵,۹۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید