نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ۰۸:۵۰

اخبار

ارائه بیش از 26 هزار خدمت در بخش دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس در امسال

رییس بخش دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس گفت: از فروردین 1403 تاکنون، در جهت رضایتمندی مراجعان خدمات بخش دندانپزشکی منطقه فارس گسترش یافت و در این راستا، بیش از 26 هزار خدمت در بخش دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس ارائه شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، دکتر ایرج رحیمی در این باره گفت: واحد دندانپزشکی در حال حاضر خدمات را در سطح عمومی در قالب ترمیم های آمالگام و کامپوزیت شیری و بزرگسال، جرمگیری، کشیدن های شیری و بزرگسال، جراحی های عمومی، آموزش بهداشت دهان ودندان، فیشور سیلانت، فلوراید تراپی و.... ارائه می دهد که از خرداد 1403 خدمات عصب کشی دندان های تک و دو کاناله هم در برنامه کاری واحد قرار گرفته است .

وی با اشاره به گسترش فعالیت های واحد دندانپزشکی و افزایش ارائه خدمات با جذب دندانپزشکان جدید در سیستم، افزود: در این راستا قابل ذکر است که از بهمن 1402 نیز، جهت رفاه حال بیماران قراردادی با یکی از درمانگاه های سطح شهر جهت ارائه خدمات تخصصی منعقد گردیده است.

رییس بخش دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس در خصوص آمار خدمات سال 1403 عنوان کرد: امسال 26 هزار و 204 خدمت به کارکنان و مراجعان ارائه کردیم که از این تعداد 13 هزار و 699 به شاغلین و 12 هزار و 505 به بازنشستگان بوده است.

وی افزود: همچنین، در این خدمات رسانی تعداد 6 هزار و 41 اسکرین در واحد دندانپزشکی صورت گرفته است.         

دکتر رحیمی از روال عملکرد بخش دندانپزشکی در این بهداشت و درمان گفت و تشریح کرد:  بخش دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس، در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر، جهت ارائه خدمات مطلوب دندانپزشکی به خانواده بزرگ صنعت نفت مشغول به فعالیت است.

وی اضافه کرد: کادر درمانی واحد دندانپزشکی شاملِ 15 نفر دندانپزشک عمومی، 2 نفر متخصص عصب کشی و تشخیص، با ارائه خدمات مطلوب به بیماران مشغول فعالیت است.

دکتر رحیمی اظهار کرد: در این بخش بیماران ابتدا، در واحد اسکرین و معاینه توسط دندانپزشکان مربوطه تحت معاینه و تشخیص مشکلات دهان و دندان قرار می گیرند و پس از اولویت بندی درمان های مورد لزوم بیماران، به واحد پذیرش برای انجام هر نوع درمان، ارجاع داده می شوند.

به گفته وی، جرم گیری و بروساژ دندان ها همراه با آموزش بهداشت دهان و دندان، ارائه خدمات ترمیم و بازسازی تاج دندان ها با بیلد آپ آمالگام و کامپوزیت در سطوح مختلف دندانی، کشیدن دندان و جراحی دندان های نهفته و ضایعات دندانی و استخوانی، ارائه خدمات دندانپزشکی کودکان شاملِ آموزش روش های بهداشت دهان و پیشگیری از پوسیدگی، فلورایدتراپی، فیشور سیلنت، کشیدن دندان شیری، پالپوتومی و پالپکتومی دندان های شیری و ترمیم این دندان ها، ارائه خدمات عصب کشی و عصب کشی مجدد، خدمات ترمیم و زیبایی شاملِ بیلد آپ آمالگام، بیلد آپ نوری، بیلد آپ آمالگام کراون، خدمات جراحی فک و صورت شاملِ جراحی دندان عقل، جراحی سایر دندان های نهفته از جمله خدمات بخش دندانپزشکی واقع در درمانگاه شماره 2 شیراز است.
۳۱ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۳۷
تعداد بازدید : ۱,۱۸۵
کد خبر : ۱۵,۹۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید