نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۹:۴۳

اخبار

۲ مرداد روز ملی فیزیوتراپی گرامی باد

به مناسبت دوم مرداد ماه روز ملی فیزیوتراپی , از زحمات کارشناسان پرتلاش فیزیوتراپی بیمارستان صنعت نفت آغاجاری تقدیر و تشکر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان شهید ایرانپور (نفت) و دیگر مدیران بهداشت و درمان به مناسبت گرامیداشت روز ملی فیزیوتراپی دوم مرداد ماه با حضور در واحد فیزیوتراپی این روز را به کارشناسان این واحد تبریک گفتند.
دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان بخش فیزیوتراپی افزود؛ امروزه با تغییر روش زندگی، اهمیت خدمات فیزیوتراپی بیش از گذشته احساس می‌شود و در چنین شرایطی، رشته فیزیوتراپی نیاز و ضرورت انکارناپذیر سلامت جامعه امروزی است.
 
وی افزود : فیزیوتراپی رشته‌ای است که با زمینه‌ های تخصصی پزشکی مختلف ارتباط دارد و لازم است که تعامل مناسب با پزشکان و متخصصان وجود داشته باشد که تلاش کارشناسان فیزیوتراپی در این راستا قابل تقدیر می باشد. 
 
در ادامه این دیدار مدیران بهداشت و درمان روز فیزیوتراپی را تبریک گفته و دکتر عبدالله طیبی مسئول واحد فیزیوتراپی و کارکنان این بخش ضمن تشکر از حضور مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در واحد فیزیوتراپی، به بیان مسائل مربوط به بخش فیزیوتراپی برای ارائه خدمات شایسته به جمعیت تحت پوشش پرداختند.

77
77
77
88
77

۲ اَمرداد ۱۴۰۳ ۲۱:۴۶
تعداد بازدید : ۷۲
کد خبر : ۱۵,۷۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید