نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ۱۲:۴۱

اخبار

دکتر بقائی "روز ملی فیزیوتراپ" را تبریک گفت

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به مناسبت فرارسیدن دوم مردادماه روز ملی فیزیوتراپی پیامی صادر کرد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در بخشی از متن پیام «دکتر رضا بقائی» آمده است: یکی از برجسته‌ترین نقش‌های چرخه‌ سلامت، از سوی فیزیوتراپیست‌ها انجام می‌شود.
وی می‌افزاید: امروزه با ارائه فعالیت‌های نوین و اثربخش، دانش‌آموختگان این رشته، بازتوانی و نوتوانی حقیقی بیماران مجال ظهور و بروز یافته و خدمات بالنده و منشاء اثر این گروه از جامعه پزشکی بیش از گذشته مورد توجه واقع شده است.
دکتر بقائی تصریح می‌کند: دوم مردادماه روز بزرگ و ملی فیزیوتراپی، فرصتی است برای قدردانی از یکی از مهمترین بخش‌های سلامت؛ زنجیره سلامت، حلقه‌هایی به هم پیوسته است که هر یک در جایگاه خود نقش ارزنده‌ ایفا می کند.
وی در این پیام می‌افزاید: اینجانب لازم می‌دانم، این روز مهم را به جامعه بزرگ فیزیوتراپی و به ویژه فیزیوتراپیست‌های خدوم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت که در پیشبرد اهداف علمی و درمانی مبتنی بر نیاز جمعیت تحت پوشش از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند تبریک و تهنیت عرض نمایم و توفیق روز افزون این قشر زحمتکش و پُرتلاش را از درگاه خداوند متعال خواهانم.
گفتنی است در سال ۱۳۵۱ هجری شمسی حق تاسیس کلینیک‌های فیزیوتراپی از فیزیوتراپیست‌ها سلب شد و در سال ۱۳۷۸ در دوم مردادماه این حق دوباره به فیزیوتراپیست‌ها برگردانده شد و به این مناسبت روز دوم مرداد روز فیزیوتراپی در ایران نام گرفت. 
۱ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۲۶
تعداد بازدید : ۷۳
کد خبر : ۱۵,۷۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید