نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ۰۹:۲۲

اخبار

فیلم مصاحبه اختصاصی با دکتر دهقانی:

اولین عمل آب مروارید در بیمارستان توحید جم با تجهیزات پیشرفته و نتایج عالی

دکتر محمد مهدی دهقانی، متخصص و جراح چشم، از انجام موفقیت‌آمیز اولین عمل جراحی آب مروارید در بیمارستان توحید جم خبر داد. وی تأکید کرد که این عمل با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با کیفیت بالا انجام شده است و نتایج پس از عمل بسیار رضایت‌بخش بوده است.

 

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر؛ در مصاحبه‌ای اختصاصی، دکتر محمد مهدی دهقانی به تشریح جزئیات اولین عمل جراحی آب مروارید (فیکو) در بیمارستان توحید جم پرداخت. این عمل با همکاری تیم پزشکی و استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام شد.

دکتر دهقانی اظهار داشت که نتیجه عمل از نظر بیمار و وضعیت چشم پزشکی بسیار عالی بوده و تا به امروز مشکلی گزارش نشده است.

وی توضیح داد که دستگاه‌ها و میکروسکوپ‌های مورد استفاده در این عمل جدیدترین مدل‌های موجود هستند که در اروپا و آمریکا استفاده می‌شود و لنزهای مورد استفاده نیز عمدتاً آمریکایی، ژاپنی یا آلمانی هستند. دکتر دهقانی همچنین افزود که با توجه به نو بودن تجهیزات، کیفیت آنها حتی ممکن است از تجهیزات مشابه در شهرهای بزرگ بهتر باشد.

وی افزود: "این تجهیزات پیشرفته باعث می‌شود که نیاز بیماران به مراجعه به شهرهای بزرگ کاهش یابد و آنها بتوانند از خدمات پزشکی با کیفیت بالا در بیمارستان توحید جم بهره‌مند شوند. این امر به ویژه در مناطق گرمسیری که نیاز به عمل‌های چشمی بیشتر است، اهمیت زیادی دارد."

۳۱ تیر ۱۴۰۳ ۱۱:۲۳
بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۱۳۳
کد خبر : ۱۵,۷۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید