نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۶:۵۷

اخبار

دیدار صمیمانه رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب با کارکنان حراست بمناسبت روز حراست

دکتر عظیم زاده و جمعی از مسئولین با کارکنان حراست دیدار نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ بمناسبت 22 تیر روز حراست ، دکتر عظیم زاده و جمعی از مسئولین این بهداشت و درمان در واحد حراست حضور یافتند و این روز را به این عزیزان تبریک گفتند.

در این دیدار ، دکتر عظیم زاده با اشاره به اهمیت وجود حراست در هر سازمانی ، از زحمات همکاران تقدیر و تشکر نمود و خاطر نشان شد : همه همکاران در این برهه زمانی باید بیش از پیش با همکاری و هماهنگی تلاش نمائیم تا با تعهد و تجربه چندین ساله ، در جهت اهداف سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت حرکت نموده و با ارتقاء خدمات به مراجعین محترم این بهداشت و درمان ، باری هر چند کوچک از دوش بیماران برداریم.

وی همچنین گفت : هر فرد با تلاش مجدانه در محل کار خود ، قدمی در جهت ایران آباد برخواهد داشت ، چراکه هر تلاش برای بهینه سازی امور در یک سازمان ، مطمئنا باعث بهسازی در کل کشور می گردد و نباید فکر کنیم اینجا با تلاش و یا خدای ناکرده عدم کارکرد یک نفر ، اتفاقی در کل جامعه نخواهد افتاد.

سپس دکتر حسینعلی زاده نیز این روز را به همکاران حراست تبریک گفت و آرزوی سلامت و موفقیت را برای ایشان نمود.

دکتر مقدم ، در پایان با اشاره به حساسیت کار حراست ، بروز بودن و برگزاری کلاس های بازآموزی جهت آشنائی همکاران حراست با شیوه های نوین در حراست از مهمترین خواسته های خود دانست و آرزوی شادکامی و موفقیت را برای تمامی کارکنان حراست نمود.

 


روز حراست6
روز حراست5
روز حراست4
روز حراست3
روز حراست2
۲۳ تیر ۱۴۰۳ ۱۴:۱۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۷۶
کد خبر : ۱۵,۷۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید