نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۹:۳۴

اخبار

گرامیداشت روز حراست و فناوری اطلاعات در بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان

جلسه ای به مناسبت 22 تیر ماه سالروز تولد محمد بن موسی خوارزمی به عنوان روز فناوری اطلاعات همچنین روز حراست با حضور دکتر معصومی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه و همکاران واحدهای فناوری اطلاعات و حراست در پلی کلینیک اراک برگزار شد.
 

 به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان، جلسه ای به مناسبت 22 تیر ماه سالروز تولد محمد بن موسی خوارزمی به عنوان روز فناوری اطلاعات همچنین روز حراست با حضور دکتر معصومی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه، دکتر عسگری رئیس حراست و همکاران واحدهای فناوری اطلاعات و حراست در پلی کلینیک اراک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر معصومی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدا... حسین (ع)، روز حراست و فناوری اطلاعات را به این دو مجموعه تبریک گفتند و یاد آور شدند  هردوی این واحدها وظیفه پاسداری از دستاوردهای حوزه سلامت را دارند.

ایشان همچنین با اشاره به اینکه IT نقش حیاتی در ارتقاء زندگی شغلی و شخصی ما دارد، واحد  فناوری اطلاعات را بسیار مهم دانستند وبا بیان اینکه IT امروزه با توسعه زیر ساخت ها و بهبود روند تصمیم گیری،  مدیریت و ذخیره اطلاعات به کمک سازمان پرداخته و نقش بسزایی در تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی بیماران ایفاد می کند.

در ادامه دکتر عسگری ضمن تبریک این روز و قدردانی از زحمات همکاران حراست با توجه به حساسیت کاری و انتظارات از این واحد بر همدلی و تلاش مضاعف همکاران در پیشبرد اهداف سازمان تاکید کردند.

در پایان همکاران ضمن بیان دیدگاهها، مشکلات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.


حراست و فناوری  5
حراست و فناوری  4
حراست و فناوری  3
حراست و فناوری  2

 

 

۲۳ تیر ۱۴۰۳ ۱۳:۵۰
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۴۰
کد خبر : ۱۵,۷۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید