نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۲۱:۵۲

اخبار

برگزاری نشست امور ایثارگران شرکت ملی نفت ایران با حضور نمایندگان امور ایثارگران بهداشت و درمان صنعت نفت

اولین جلسه هم‌اندیشی و نشست تخصصی مسوولان امور ایثارگران شرکت ملی نفت ایران با حضور نمایندگان امور ایثارگران مناطق بهداشت و درمان صنعت نفت روزهای نوزدهم و بیستم تیرماه به میزبانی اصفهان در مرکز آموزش فنی و تخصصی نفت برگزار شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ مسوولان امور ایثارگران در گام نخست با حضور در گلستان شهدای شهر اصفهان و عطر افشانی مزار شهدا با آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.

1

در ادامه در کارگاه آموزشی قوانین و مقررات ایثارگران مباحثی از جمله آشنایی، تعامل سازنده و تقویت روحیه همکاری فی ما بین کارکنان حوزه ایثارگران در شرکت‌ها، درک صحیح قوانین و مقررات مرتبط با ایثارگران و رفع تعارضات، ابهامات و چالش‌های مطروحه، ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به ایثارگران، بهبود و توسعه روابط کار و حفظ مداوم کیفیت در خدمات‌رسانی به ایثارگران و بهره‌وری فرآیند مبتنی بر دانش فنی و مهارت کسب شده به شرکت کنندگان ارائه شد.
رئیس امور ایثارگران شرکت ملی نفت ایران در این گردهمایی اظهار کرد: تاریخ ایران هیچگاه مردانگی، دلاور مردی، رشادت و قهرمانی ایثارگران و جانبازان را فراموش نخواهد کرد چرا که این جانبازان بودند که از جان و مال خود گذشتند تا ایران اسلامی برای همیشه نامش پایدار و سربلند بماند.
طاهره کاظمی‌کیا هدف امور ایثارگران را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این مهم را از نسلی به نسل دیگر عنوان کرد و گفت: تاریخ نباید مردان ایثارگر و جانبازی را که  برای ایران اسلامی اقتدار آفریدند فراموش کند.

1
1
1
1
1
1
1

در این گردهمایی همچنین مسوولان امور ایثارگران شرکت ملی نفت به بحث و تبادل نظر در خصوص مسایل، مشکلات و چالش‌های ایثارگران پرداختند.
در انتهای این نشست به شرکت‌کنندگان گواهینامه دوره آموزشی اهدا و همچنین با اهدا لوح از خدمات مسوولان امور ایثارگران تقدیر شد.

1

1

1

۲۳ تیر ۱۴۰۳ ۱۱:۵۶
تعداد بازدید : ۱۵۴
کد خبر : ۱۵,۷۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید