نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۹:۳۵

اخبار

کلاس احیای قلبی ریوی پیشرفته ACLS

کلاس احیای قلبی و ریوی پیشرفته ACLS توسط دکتر پیرازقندی متخصص طب اورژانس بیمارستان غدیرسرخس درنیمه اول تیرماه در محل سالن کنفرانس مشهد و سرخس برگزار گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالشرق ،دکتر پیرازقندی گفت :مجموعه‌ای از اقدامات و کنترل‌ها که بر اساس احیای پایه قلبی طراحی و برنامه‌ ریزی شده است راهنمای بالینی ما برای نجات بیماری است که با شکل حاد دچار ایست قلبی گردیده اند. مهمترین عامل تعیین کننده در بهبودی بیمار پس از وقوع این شرایط سرعت پاسخ دهی و کیفیت احیای بیمار است.

دکترپیرازقندی 6
وی بیان کرد :جلوگیری از بروز عوارض نورولوژیک منوط به برگشت هرچه زودتر خونرسانی به بافت‌های حساس بدن مانند کلیه و مغز می باشد؛ دستورالعمل‌های استاندارد بر پایه تجربیات بالینی طی سال‌ها تهیه و ارزیابی شده و خلاصه آن در قالب ACLS در اختیار افراد حرفه‌ای ارائه دهنده خدمات سلامت قرار می‌گیرد.

دکترپیرازقندی 5
دکتر پیرازقندی افزود: اجرای دقیق این دستورالعمل‌ها نیازمند آموزش و بازخورد مکرر است حضور تیم‌های حرفه‌ای CPR بر بالین بیماران و تشخیص مشکلات حاد اقدامات متناسب دستاورد قابل توجه است.

دکترپیرازقندی 7
درپایان پس از ارائه درس و آموزش نمونه های مختلف موارد اورژانس ، نسبت به برگزاری آزمون کتبی از شرکت کنندگان در جلسه توسط واحد آموزش اقدام به عمل آمد .


دکترپیرازقندی 8
دکترپیرازقندی 3

۲۰ تیر ۱۴۰۳ ۱۴:۲۱
تعداد بازدید : ۹۴
کد خبر : ۱۵,۷۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید