نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۰۸

اخبار

گام به گام تا یک حال خوب؛ برگزاری کارگاه خودشناسی (2) در بیمارستان نفت گچساران

کارگاه خودشناسی 2 با تدریس فریده افشین‌پور کارشناس ارشد مشاوره، با حضور جمعی از کارکنان بیمارستان نفت گچساران در سالن کنفرانس این مرکز درمانی برگزار شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ افشین‌پور در ابتدای این کارگاه گریزی به مباحث مطرح شده در کارگاه خودشناسی (1) که ابتدای تیرماه برگزار شد زد.
این روانشناس در ادامه بیان کرد: همه ما از کودکی با تله‌هایی رشد کرده‌ایم که تاثیر بسیاری بر سبک زندگی‌، تصمیم‌ها، شغل و آینده ما داشته‌اند. کار تله‌ها این است که فرصت تصمیم‌گیری و تفکر صحیح را از ما بگیرد، پس بهترین راهکار آشنایی با آنهاست.

1

افشین‌پور طرد اجتماعی، رها شدگی، بی‌ارزشی، ایثارگری، محرومیت هیجانی، بی اعتمادی، وابستگی، استحقاق و کمال‌طلبی منفی را از رایج‌ترین تله‌های زندگی برشمرد و گفت: با آگاهی از تله‌های شخصیتی خود، مانع از به قدرت رسیدن آنها و تسلط بر زندگی‌تان شوید.
وی عنوان کرد: ممکن است ما در شکل‌گیری این تله‌ها نقش نداشته باشیم ولی در تداوم آن‌ها مسلماً مسئول هستیم.
افشین‌پور در ادامه به تشریح تله زندگی طرد اجتماعی پرداخت و توضیح داد: تله‌ی طرد اجتماعی مانند تله‌های دیگر، دارای نشانه‌ها و ویژگی‌هایی ست که تقریباً از دوران کودکی، شکل می‌گیرد و با شناخت نسبت به این نشانه‌ها و ویژگی‌ها می‌توانید تشخیص دهید که شما، هم در دام این تله افتاده‌اید یا نه تا در نهایت بتوانید به خود و یا شاید دیگرانی که دچار این تله هستند، کمک کنید.

1

1

1

1

1

1

۲۰ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۱۶
تعداد بازدید : ۱۷۴
کد خبر : ۱۵,۷۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید