نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۹:۳۴

اخبار

پیام تبریک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر به مناسبت انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور

دکتر سعید گران پی، به مناسبت انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان ریاست جمهوری ایران پیامی را منتشر کرد و این انتخاب را به وی و مردم ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر متن کامل پیام به این شرح است؛

 بار دیگر شور و شعور ایرانیان، انتخاب اصلح دیگری را رقم زد. اقتدار و استواری شان بار دیگر در عرصه بین المللی چشم جهانیان را خیره ساخت و نقشه آنانی که ایران را متحد نمی‌خواستند بر هم زد.

 همه کسانی که بهترین ها را برای ایران می خواستند، با حضور پای صندوق های رأی به پیام مقام معظم رهبری لبیک گفتند و 15 تیر 1403 را در تاریخ پر از حماسه این مرز و بوم جاودانه کردند.

 بی شک در فصل تازه ای از تاریخ ایران ایستاده ایم؛ باید قدر این هم بستگی را بدانیم و برای داشتن ایرانی آباد و سربلند تلاش نماییم.

 پرسنل بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر، هم پای دیگر آحاد جامعه، از پیر و جوان، کارگر و دانشجو، فرهنگی و کارمند و … هم پیمان شدند و در این انتخابات با حضور خالصانه خود نشان دادند، مسیر رسیدن به سامان و حل مشکلات از صندوق آرا و انتخاب برتر می‌گذرد.

 این انتخاب شایسته را به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی تبریک گفته و توفیق و نصرت در راهی که پیش رو دارد را از خداوند منان آرزومندم.

۱۶ تیر ۱۴۰۳ ۱۴:۰۴
تعداد بازدید : ۶۷
کد خبر : ۱۵,۷۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید