نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۷:۱۲

اخبار

نشست روشنگری با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شاخص های اصلح

نشست بصیرتی طرح مالک با موضوع مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و شاخص های اصلح در بیمارستان نفت مسجدسلیمان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، جهاد تبیین و نشست روشنگری ویژه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با حضور مسئولین و کارکنان این مرکز درمانی در نمازخانه بیمارستان نفت برگزار شد.

پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حاج آقا حسنی گفتمان بصیرتی به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات و آشنایی جامعه با دیدگاه‌ها و برنامه‌های دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح با شاخص‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

حاج آقا حسنی در ابتدای این نشست روشنگری و جهاد تبیین با تقدیر از کسانی که در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کردند، گفت: باید بدانیم کار تمام نشده و همه باید جمعه این هفته (۱۵ تیر) دوباره به صحنه بیاییم و کار ناتمام خود را تمام کنیم. کار تازه شروع شده و باید این هفته پر قدرت‌تر و با امید بیشتر در عرصه انتخابات حضور داشته باشیم تا دشمن شاد نشویم.

امام جماعت این مرکز درمانی ادامه داد: دومین مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری  اهمیت بسیار بالایی دارد و با توجه عملکرد بسیار خوب دولت آیت‌الله شهید رئیسی، انتظار می‌رود دولت بعدی با همان صفات جهادی و مردمداری و صداقت و پاکی، کار خدمت رسانی را ادامه بدهد.

ایشان گفت: فرد اصلح برای جایگاه رئیس‌جمهور کسی‌ است روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد و در کابینه دولت خود از افراد متعهد با مبانی انقلاب و آرمان‌های امام راحل ره، استفاده کند و در صدد تکمیل برنامه های دولت شهید رئیسی باشد و به دنبال حل ریشه ای مسائل اقتصادی و معیشتی مردم کشور باشد.

وی ضمن تاکید بر این نکته که راه تغییر و اصلاح امور کشور شرکت در انتخابات است، از همه افرادی که به هر دلیل در دور اول انتخابات شرکت نکردند، درخواست کرد به منظور حفظ و افزایش اقتدار و امنیت کشور اسلامیمان و قوت قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران، جمعه این هفته پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

 

انتخابات مرحله2

انتخابات مرحله2
انتخابات مرحله2
انتخابات مرحله2
انتخابات مرحله2
انتخابات مرحله2

انتخابات مرحله2
انتخابات مرحله2

انتخابات مرحله2
انتخابات مرحله2
انتخابات مرحله2

۱۲ تیر ۱۴۰۳ ۱۴:۵۹
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۵
کد خبر : ۱۵,۶۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید