نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۷:۰۶

اخبار

پیش به سوی حال خوب؛ کارگاه خودشناسی در بیمارستان نفت گچساران برگزار شد

کارگاه خودشناسی با تدریس فریده افشین‌پور کارشناس ارشد مشاوره، در سالن کنفرانس بیمارستان نفت گچساران برپا شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ افشین‌پور در تعریف خودشناسی گفت: خودشناسی از جمله مفاهیمی است که برای تمامی انسان‌ها در مراحل مختلف رشدی مطرح می‌شود. اغلب افراد گمان می‌کنند به صورت کامل خود را می‌شناسند اما زمانی که از آن‌ها درباره اهداف، ارزش‌های زندگی‌شان و دیگر مسائل پرسیده می‌شود، نمی‌توانند پاسخی مناسب دهند.

1

این مشاور شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ادامه داد: خودشناسی یعنی تلاش انسان برای یافتن بهترین مسیر زندگی، تلاشی که عوامل ارثی و محیطی در آن تأثیرگذار هستند. همه افراد به دنبال رسیدن به سعادت و کمال هستند، اما خودشناسی به افراد کمک می‌کند تا جست و جو را به شکلی سنجیده و آگاهانه دنبال کنند. 
وی افزود: شناخت خود یعنی شناختن قدرت‌ها و ضعف‌ها، علایق و ترس‌ها، خواسته‌ها و آرزوها که در نهایت به شناخت هدف در زندگی منجر می‌شود.
افشین‌پور عنوان کرد: از طرفی خودشناسی به ما کمک می‌کند تمام الگوهای فکری مخرب و عادت‌های ناسالم خود را بشناسیم و آن‌ها را اصلاح کنیم.
وی تاکید کرد: با تقویت این مهارت، می‌توانیم در زندگی تصمیمات بهتری بگیریم و در موقعیت‌های گوناگون، واکنش‌های رفتاری عاقلانه‌تری نشان دهیم.
1

 

1

1

1

1

1

1

1

۶ تیر ۱۴۰۳ ۱۰:۱۸
تعداد بازدید : ۴۳
کد خبر : ۱۵,۶۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید