نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۷:۰۷

اخبار

گرامیداشت عید غدیر خم و نشست روشنگری ویژه حضور حداکثری در انتخابات

آیین بزرگداشت اعیاد دهه امامت و ولایت در بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، در ایام مبارک دهه امامت و ولایت و در آستانه بزرگترین عید مسلمانان جهان، عید سعید غدیر خم مراسم جشنی در نمازخانه بیمارستان نفت برگزار شد.

کارکنان این مرکز درمانی پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حاج آقا حسنی، در نشست روشنگری و جهاد تبیین غدیر خم و همچنین با هدف افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

حاج آقا حسنی ضمن تبریک و تهنیت اعیاد دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم اظهار داشت: واقعه غدیر خم یک واقعه وحدت آفرین در تاریخ اسلام است که می‌تواند محور وحدت بین مسلملنان باشد. وی با تاکید بر گرامیداشت اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی در احیای شئون مذهبی گفت: تبیین اهمیت واقعه غدیر خم ضرورت فرهنگی و اعتقادی جامعه است.

ایشان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: خدمات نظام اسلامی و به خصوص خدمات شهید جمهور انگیزه‌ای برای حضور پر شور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح خواهد بود. ایشان با بیان اینکه دشمن در تبلیغات خود به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی یک تکلیف بوده و موجب وحدت و امنیت ملی خواهد شد.

 حاج آقا حسنی  در پایان از کلیه کارکنان جهت حضور حداکثری در انتخابات رئیس جمهوری دعوت بعمل آورد.

 


انتخابات نمازخانه
انتخابات نمازخانه
انتخابات نمازخانه
انتخابات نمازخانه
انتخابات نمازخانه
انتخابات نمازخانه
انتخابات نمازخانه
انتخابات نمازخانه
انتخابات نمازخانه

۴ تیر ۱۴۰۳ ۱۵:۴۰
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۳۷
کد خبر : ۱۵,۶۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید