نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۶:۵۹

اخبار

دیدار مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان با امام جمعه شهرستان به مناسبت دهه ولایت و امامت

مدیریت و جمعی از کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت در آستانه عید سعید غدیر با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، امروز دوشنبه چهارم تیرماه 1403، در گرامیداشت ایام دهه امامت و ولایت و همچنین فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، دکتر عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت، آمنه فتحعلی پور سرپرست خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان نفت و تعدادی از مسئولین این مرکز درمانی، با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سید احمدی امام جمعه شهرستان، ضمن تبریک و تهنیت اعیاد مبارک دهه امامت و ولایت، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدا دکتر فرحناز عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت. وی گزارشی مبسوط از عملکرد این مرکز درمانی ارائه داد و خاطر نشان کرد: در بیمارستان نفت، با بسترسازی مناسب و استفاده از حداکثر ظرفیتها، زمینه حضور و فعالیت گسترده در برگزاری مراسمات ملی و مذهبی مانند عید قربان و غدیر، ایام عزاداری محرم و صفر، اعیاد دهه مبارک فجر و... فراهم می باشد.

دکتر عزیزی دوست در ادامه با بیان اینکه پزشکان، پرستاران و کارکنان حوزه سلامت مسئولانه و صادقانه برای تامین سلامت و درمان بیماران در تلاشند بیان کرد: بی تردید کادر درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، ضامن سلامت جامعه و امنیـت روحی بیماران هستند.

ایشان ابراز کرد: مجموعه مدیریت و کادر بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان از هیچ تلاش و کوششی در راستای خدمت‌رسانی در حوزه سلامت دریغ نخواهند کرد و در راستای عمل به وظیفه ی خود که همانا حفظ سلامت جامعه است آمادگی خود را اعلام میدارد.

حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه شهرستان ضمن تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت،  عید غدیر را بزرگترین عید مسلمانان و با تشریح تاریخی واقعه ی غدیر خم اظهار داشت: اگر غدیر نبود نبوت پیامبر بزرگ اسلام ناتمام می ماند و دین کامل نمی گردید.

وی خدمتگزاری به مردم را رسالت بزرگ مسئولان در حکومت اسلامی دانست و افزود:کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان است و قبل از اینکه در جهاد خدمت رسانی، شخص جهادی به دیگران سودی برساند به خودش سود رسانده است.

سید احمدی گفت: ولایتمداری و حرکت مسلمین در مسیر امامت و ولایت، پیام اصلی واقعه تاریخ‌ساز غدیرخم در جهان اسلام است و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت رهبر معظم انقلاب  قرار دارد تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات ایشان اعلام می‌کنیم.

امام جمعه مسجدسلیمان اظهار داشت: توصیه و تشویق به حضور در انتخابات یک تکلیف همگانی است و مشارکت بالا در انتخابات زمینه افزایش وحدت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است. سید احمدی افزود: با حضور در انتخابات باید از اصل نظام و ولایت پشتیبانی کنیم؛ دشمن بعد از ناکامی در نقشه‌های شوم خود، تلاش می‌کند تا مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کند.

ایشان در پایان سخنانش، ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان بهداشت ودرمان صنعت نفت مسجدسلیمان گفت: امید است با همدلی و همکاری بتوانیم گام های موثری در خدمت رسانی به مردم منطقه برداریم.

در ادامه آمنه فتحعلی پور دبیر شورای فرهنگی این مرکز درمانی نیز ضمن تبریک اعیاد دهه مبارک امامت و ولایت (قربان و غدیر)، گزارش مبسوطی از عملکرد شورای فرهنگی و همچنین مسئولیت های اجتماعی انجام شده در قالب اردوهای جهادی و کمک های مومنانه این مرکز ارائه داد.

 


دیدارغدیری با امام جمعه
دیدارغدیری با امام جمعه
دیدارغدیری با امام جمعه
دیدارغدیری با امام جمعه

۴ تیر ۱۴۰۳ ۱۵:۲۴
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۲۴
کد خبر : ۱۵,۶۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید