نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۲:۴۸

اخبار

آسیب شناسی برنامه عملیاتی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس انجام شد

به منظور برون رفت از چالش های موجود و ارائه راهکارهای مناسب و با حضور مدیر برنامه ریزی سازمان، آسیب شناسی برنامه عملیاتی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، در سفر یک روزه مدیریت برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به شیراز، برنامه عملیاتی منطقه فارس بررسی شد و مورد ارزیابی کارشناسی قرار گرفت.

دکتر سید شهرام الدین توکلی در جمع رییس، مسئولان، مدیران و کارشناسان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس با اظهار تعریف صحیحی از نحوه تدوین و اجرای برنامه عملیاتی در هر سازمان، گفت: برنامه‌ریزی به ‌عنوان ابزاری حیاتی برای راهبری سازمان‌ها در مسیر رشد و موفقیت محسوب می‌شود و نقش مهمی در تعیین جهت کاری و افزایش نوآوری و کاهش ریسک‌ها دارد.

مدیر برنامه ریزی سازمان با بیان اینکه "بدون برنامه‌ریزی، سازمان‌ها ممکن است با ناکارآمدی، سردرگمی و هدررفت منابع مواجه شوند" افزود: برنامه عملیاتی به سازمان‌ها و تمامی افراد کمک می کند تا مسیر روشنی را برای حرکت به سمت اهدف خود شناسایی کرده و با اطمینان خاطر، وظایف مربوطه را سازماندهی کنند.

وی اضافه کرد: یک برنامه عملیاتی اصولی باعث ایجاد انگیزه شده و نظارت بر پیشرفت و دستیابی به اهداف را آسان‌تر می‌کند.

دکتر توکلی تصریح کرد: تدوین برنامه عملیاتی شما راهنمای عملیاتی سازمان شما است که برای اطمینان از دستیابی به اهدافتان طراحی شده است.

وی عنوان کرد: یک برنامه عملیاتی وظایفی را که هر یک از کارکنان برای دستیابی به اهداف تعیین شده در برنامه استراتژیک باید انجام دهند مشخص می‌کند و سازمان را در جهت دستیابی به اهداف عالی سوق می دهد.

مدیر برنامه ریزی سازمان تاکید کرد: سازمانی موفق محسوب می شود که همه مدیران و کارمندان بدانند چه می کنند و برای چه هدفی کار می کنند.

به گفته دکتر توکلی، ارتقاء سطح سلامت، بهبود روابط بین سازمانی، ارتقاء کیفیت خدمات، بهبود پاسخگویی به خدمات گیرندگان و ... اهدف سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است و در این راستا، تدوین و اجرای برنامه عملیاتی مدون و منسجم و همسویی عملکرد مناطق در این خصوص، می تواند دستیابی به این اهداف را ممکن سازد.

در این نشست، به منظور بررسی و ارزیابی کارشناسی برنامه عملیاتی منطقه فارس، مباحث مورد نظر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد؛ موارد مطروحه توسط واحد برنامه ریزی این منطقه پیگیری شود.

خبر شیراز 3
خبر شیراز 2

۳ تیر ۱۴۰۳ ۱۲:۱۹
تعداد بازدید : ۹۹۳
کد خبر : ۱۵,۶۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید