نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۲:۴۴

اخبار

خدمات بخش فیزیوتراپی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس ارتقاء یافت

در راستای افزایش رضایتمندی مراجعان و با هزینه ای بالغ بر 45 میلیارد ریال، تجهیزات بخش فیزیوتراپی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس ارتقاء یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، احمد موذن زاده در این خصوص گفت: امروزه رضایت بیماران در تعیین کیفیت خدمات سلامت و برنامه ریزی های مدیریتی نقش مهمی دارد و  کیفیت خدمات مهم ترین عاملی است که بر سطح رضایت مندی بیماران تاثیر مستقیم می گذارد.

مسئول بخش فیزیوتراپی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، افزود: در این راستا، ارائه خدمات نوین نظیرِ لیزر پرتوان، مگنت، اولترا سوند، کشش، تحریکات الکتریکی و تنس، حمام پارافین، مادون قرمز، کامبینیشن تراپی، سوزن خشک و درمان های دستی در این مرکز صورت می پذیرد.

وی ابراز کرد: روزانه 200 بیمار در بخش های فیزیوتراپی پلی کلینیک مرکزی و درمانگاه شماره 2 توسط 12 فیزیوتراپیست مجرب و 4 دستیار پذیرش می شوند.

موذن زاده از کاهش نوبت انتظار بیماران خبر داد و گفت: در جهت رضایتمندی مراجعان نوبت انتظار بیماران کاهش یافته و پذیرش بیماران اورژانسی و متعاقب اعمال جراحی و شکستگی ها در اسرع وقت قرار گرفته است.

به گفته وی، مشاوره و غربالگری بیماران و مراجعه کنندگان در جهت پیشگیری از بیماری های اسکلتی عضلانی و ارائه آموزش های لازم در این مورد و ارائه برنامه های آموزش حفاظت از ستون فقرات و مفاصل و ورزش درمانی از دیگر اقدامات بخش فیزیوتراپی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس است.
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۱۴۵
کد خبر : ۱۵,۶۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید