نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۹:۲۰

اخبار

بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان میزبان مسئولین شرکت پالایش نفت منطقه

جلسه هم فکری و هم اندیشی مسئولین شرکت پالایش نفت آبادان در راستای تکریم ارباب رجوع و ارائه بهتر خدمات به میزبانی بهداشت و درمان برگزار شد.

روز شنبه بیست و ششم خرداد ماه سال جاری، بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان میزبان مسئولین شرکت پالایش نفت آبادان بود. در این جلسه که با مدیریت دکتر رضا مسعودی معاونت دارو و درمان و حضور رئیس خدمات پشتیبانی،رئیس بیمارستان، مدیر تیم سلامت، رئیس روابط عمومی و رئیس سلامت کار و HSE از بهداشت و درمان و همچنین رئیس بهداشت، رئیس بهره برداری، رئیس برنامه ریزی، مسئول حسابداری، مسئول واحد آب و برق و بخار و نماینده پالایشگاه در بیمارستان، از شرکت پالایش نفت آبادان برگزار شد؛ در خصوص نحوه ارائه خدمات به کارکنان آن شرکت و چالش های موجود گفتگو و تبادل نظر شد.

در این جلسه که با تمرکز بر ارائه خدمات در واحد دندانپزشکی برگزار شد، پس از بررسی چالش های موجود و نیازهای منطقه در این خصوص، بنا شد که در راستای ارائه خدمات تخصصی تر، اقدامات لازم جهت جذب متخصص اندو در این بهداشت و درمان و همچنین در راستای رفاه حال مراجعین در درمانگاه های بریم و بوارده در سطح شهر با قرار دادن یونیت دندانپزشکی، زمینه ارائه خدمات دندانپزشکی فراهم گردد.

 از دیگر موضوعات مورد بحث ارائه راهکارهایی در خصوص کوتاه تر شدن زمان ارجاعات پزشکی و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن بود. همچنین مقرر شد با استمرار برگزاری جلسات هم اندیشی از این دست قدم های مثبتی در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات درمانی برداشته شود.

 

جلسه هم اندیشی با پالایشگاه 10
جلسه هم اندیشی با پالایشگاه 9
جلسه هم اندیشی با پالایشگاه 8
جلسه هم اندیشی با پالایشگاه 7
جلسه هم اندیشی با پالایشگاه 6
جلسه هم اندیشی با پالایشگاه 5
جلسه هم اندیشی با پالایشگاه 4
جلسه هم اندیشی با پالایشگاه 3
جلسه هم اندیشی با پالایشگاه 2
جلسه هم اندیشی با پالایشگاه 1

۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۵۶
تعداد بازدید : ۱۰۱
کد خبر : ۱۵,۶۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید