نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۷:۱۴

اخبار

آغاز هفته سلامت مردان با شعار "ﻣﺮﺩﺍﻥ سالم، ایران قدرتمند و جوان"

امسال شعار هفته سلامت مردان "مردان سالم، ایران قدرتمند و جوان" انتخاب شده است. تا فرصتی را برای مرور و بازتعریف اهداف و برنامه‌های سلامت‌محور ‌به‌عنوان یک بستر مهم برای ارتقای آگاهی عمومی درباره این موضوع فراهم کند.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ هفته سلامت مردان زمان مناسبی برای حساس سازی مردان به سلامت خود، آموزش عموم مردم در جهت بهبود وضعیت سلامت پسران و مردان جامعه، ترغیب برای مراجعه زودهنگام به پزشک، تشخیص و شروع به موقع درمان بیماری‌های شایع مردان و همچنین جلب نظر سیاستگذاران و تصمیم سازان حوزه سلامت به اهمیت موضوع و افزایش آگاهی، نگرش و عملکرد مردان در خصوص سلامت است.
هفته سلامت مردان فرصتی است تا بیشتر از همیشه به سلامت مردان پرداخته شود تا بدانند اگر سلامتی این دسته از افراد به خطر بیفتد، بی‌گمان تاثیرات روانی، اجتماعی و اقتصادی خود را بر جامعه و خانواده می‌گذارد.
گفتنی است ۲۴ تا ۳۰ خرداد به عنوان هفته سلامت مردان در کشور نامگذاری شده است. 
روزشمار هفته سلامت مردان
روزشمار این هفته به ترتیب عبارت است از پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه با عنوان «پیشگیری و تشخیص بهنگام ناباروری در مردان»، جمعه ۲۵ خرداد «سواد سلامت، فرزندآوری و سلامت مردان، شنبه ۲۶ خرداد «طب ایرانی و سلامت مردان، یکشنبه ۲۷ خرداد «مواجهات شغلی و سلامت باروری در مردان»، دوشنبه ۲۸ خرداد «سرطان‌های شایع مردان؛ معده، پروستات و مثانه»، سه‌شنبه ۲۹ خرداد «کمردرد و بیماری‌های شغلی در مردان» و چهارشنبه ۳۰ خرداد «حوادث جاده‌ای، از کارافتادگی و مرگ ومیر مردان». 

1

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۴۰
تعداد بازدید : ۷۴
کد خبر : ۱۵,۶۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید