نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۲:۵۰

اخبار

ارتقا خدمات دندانپزشکی در کرمانشاه

مسئول دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور از ارتقا خدمات دندانپزشکی در منطقه خبر داد.

دکتر آرزو الهیاری در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت ، در خصوص ارائه خدمات دندانپزشکی منطقه غرب کشور، گفت: مرکز دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور سالیان سال است که در حال فعالیت است اما هم فضای داخلی هم تجهیزات دچار فرسودگی شده بود که با حمایت رییس منطقه در سال 1401 ، چهار یونیت جدید خریداری و بخش و تجهیزات تمام نوسازی شد.

وی افزود : با توجه به بهینه سازی فضای داخلی و نوسازی تجهیزات ، ساعت کاری بخش دندانپزشکی در جهت رضایت مندی جمعیت تحت پوشش افزایش یافت .

دکتر الهیاری با اشاره به کاهش زمان انتظار و سهولت نوبت گیری گفت :  با توجه به افزایش تنوع خدمات و فعالیت هر 4 یونیت دندانپزشکی ، شیفت عصر هم در این بخش فعال شد.

جراح و دندانپزشک عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور ادامه داد : تا زمانی که دندانی آسیب نبیند و درد نگیرد کسی به دندانپزشک مراجعه نمی کند که این نقطه ضعف است اما خوشبختانه در منطقه در حوزه پیشگیری اقدامات چشم گیری صورت گرفته که مورد تقدیر از سوی ستاد سازمان بوده است .

وی بیان داشت : در سال گذشته با جذب دندانپزشک عمومی ، متخصص دندانپزشکی و جذب متخصص ترمیمی شاهد افزایش خدمات بودیم که موجب رضایت مندی مراجعین شده همچنین در سال 1402 دستگاه opg به این مرکز اضافه شد که موجب تسریع خدمات شده است .

دکتر الهیاری اظهار کرد : بخاطر دسترسی کارکنان شاغل در منطقه و کاهش زمان انتظار و نوبت گیری آسان، بخش و یونیت دندانپزشکی در داخل فنس پالایشگاه راه اندازی کردیم تا خدمات مختص کارکنان با کمترین زمان انتظار در دسترس باشد .

وی خاطر نشان کرد : در سال 1402 با جمعیت 6 هزار 117 نفر در منطقه  12 هزار و 163 خدمات با یونیت 4 فعال صورت گرفته که امسال در برنامه خود این حجم از خدمات را افزایش خواهیم داد.

 مسئول دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور در پایان گفت :  جامعه دندانپزشکی که با دانش و مهارت خود نقش کلیدی در افزایش کیفیت زندگی مردم ایفا می‌کنند، سلامت دهان و دندان به نوعی سر منشأ سلامتی جسم، روح و روان است و حتی در سلامت اجتماعی نیز نقش آفرین بوده و می‌تواند در روابط اجتماعی افراد را تقویت یا در آن اختلال ایجاد کند لذا باید بهداشت دهان و دندان را جدی بگیریم.

عکس
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۲۶
تعداد بازدید : ۱,۳۲۲
کد خبر : ۱۵,۶۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید