نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۹:۱۹

اخبار

سفر مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده به اهواز

نشست تخصصی حوزه زنان و خانواده بهداشت و درمان‌های صنعت نفت جنوب کشور در روز شنبه پنجم خردادماه به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در سالن جلسات شهدا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان؛ این نشست با حضور مریم مقدسی مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده، دکتر بهرام دهقان عضو هیات مدیره سازمان و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، دکتر مریم جنابی مشاور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در امور زنان و خانواده و همچنین مشاوران امور بانوان در بهداشت و درمان‌های اهواز، آبادان، آغاجاری، ماهشهر، مسجدسلیمان و گچساران برگزار شد. روشنک عالی محمد مسئول بهداشت خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به عنوان نماینده امور بانوان این مرکز در نشست تخصصی حوزه زنان و خانواده بهداشت و درمان های جنوب کشور حضور یافت.

در این نشست مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده از خدمات و زحمات بانوان شاغل در حوزه بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین از نگاه ویژه رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در خصوص شایسته سالاری و استفاده از بانوان در بخش‌های مدیریتی تقدیر کرد.

دکتر مریم مقدسی عنوان کرد: بخشی گسترده‌ای‌ از پیشرفت صنعت نفت بر دوش بانوان پرتلاش، خلاق و نوآور است و اکنون وزیر محترم نفت و مدیران ارشد وزارت و شرکت‌های تابعه نگاهی بسیار ویژه‌ به حل مسائل بانوان شاغل در صنعت نفت دارند.

وی هدف از سفر به مناطق مختلف را بررسی مشکلات بانوان شاغل در مناطق جنوب و تلاش برای رفع آنها عنوان کرد و گفت: در سایه همدلی و کار گروهی تلاش بر آن است تا مطالبات به حق کارکنان را به شکل قانونی پیگیری و مرتفع نماییم.

 مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده همچنین در ادامه به حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی مختلف در دولت سیزدهم و استفاده از ظرفیت آنان اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای دولت مردمی و شخص رئیس جمهور شهید ، آیت الله رئیسی موضوعات مرتبط با خانواده و جوانی جمعیت است.

 

۵ خرداد ۱۴۰۳ ۱۳:۰۲
تعداد بازدید : ۱۱۸
کد خبر : ۱۵,۵۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید