نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۶:۵۳

اخبار

عمل جراحی تعویض مفصل لگن در بیمارستان صنعت نفت مسجدسلیمان با موفقیت انجام شد

عمل جراحی تعویض مفصل لگن در بیمارستان امام خمینی(ره) نفت با همکاری متخصص ارتوپدی(دکتر امین نیک خلق)، متخصص بیهوشی(دکتر کامبیز میرآقازاده) و کادر مجرب اتاق عمل به سرپرستی مینا سروی نژاد با موفقیت به پایان رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان،  دکتر امین نیک خلق متخصص و جراح ارتوپدی این مرکز درمانی گفت: این موفقیت با تلاش تیم جراحی برای خانم 96 ساله ای با شکستگی لگن در بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت انجام شد.
دکتر نیک خلق با بیان اینکه در عمل جراحی تعویض مفصل لگن، مفصل آسیب دیده به طور کامل جایگزین می‌شود، ابراز کرد: بیمار به دلیل پوکی استخوان شدید و کهولت سن بدنبال زمین خوردن دچار شکستگی مفصل لگن چپ شده است. وی گفت: این بیماری در مراحل اولیه شامل اصلاح سبک زندگی و جلوگیری از پوکی استخوان و درمان آن بصورت دارویی است.
متخصص ارتوپدی بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان با بیان این که پوکی استخوان در افراد مسن و سبک و شیوه زندگی از عوامل ابتلا زودتر افراد به استئو پروز (پوکی استخوان) است، گفت: این عمل جراحی روشی سودمند و کارآمد برای بهبودی و تسکین درد بیماران و جلوگیری از مرگ و میر افراد مسن می باشد.
دکتر نیک خلق بیان کرد: عمل جراحی تعویض مفصل لگن به عنوان موفق ترین درمان جراحی در قرن گذشته شناخته شده است.

 

دکتر نیک خلق
دکتر نیک خلق
دکتر نیک خلق
دکتر نیک خلق
دکتر نیک خلق

دکتر نیک خلق

دکتر نیک خلق

۹ خرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۳۹
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۸۱
کد خبر : ۱۵,۵۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید