نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۷:۲۱

اخبار

بازدید مشاور وزیر نفت در امور بانوان و خانواده از بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان

مریم مقدسی، مشاور مقام عالی وزارت نفت در امور زنان و خانواده و همراهان از بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان بازدید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، در این بازدید ابتدا نشستی با حضور دکتر مریم مقدسی مشاور وزیر نفت در امور بانوان و خانواده به همراه دکتر مریم جنابی مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده سازمان، دکتر فرحناز عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان، آمنه فتحعلی پور مشاور امور بانوان و خانواده و همچنین سرپرست پشتیبانی این مرکز درمانی و دیگر حاضرین برگزار گردید.در ابتدا مریم مقدسی مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده به نقش پررنگ و حائز اهمیت بانوان در جامعه، محل کار و خانواده اشاره کرد.

در ادامه دکتر فرحناز عزیزی دوست گزارش مبسوطی از عملکرد این بهداری و خدمت رسانی به جمعیت تحت پوشش و مراجعه کنندگان بومی منطقه ارائه داد.

وی همچنین به تشریح اردوهای جهادی درمانی در قالب مسئولیت های اجتماعی این شرکت پرداخت.

آمنه فتحعلی پور مسئول امور بانوان این مرکز درمانی نیز گزارش کاملی از عملکرد امور بانوان این منطقه ارائه داد و مشکلات بانوان شاغل این مجموعه را بیان کرد.

رعنا احمدی پرستار مسئول کلینیک خانواده و فریده حاتمی تبار کارشناس مسئول کلینیک مامایی این مرکز درمانی نیز گزارش مبسوطی از عملکرد واحد سلامت خانواده ارائه دادند.

در نشستی دیگر بانوان واحدهای درمانی و اداری به طرح مشکلات و مسائل خود با مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده و بحث و گفتگو پیرامون این مشکلات پرداختند، دکتر مقدسی نیز با حوصله و سعه صدر به سخنان ایشان گوش فرا داد.

مریم مقدسی و هیئت همراه سپس از برخی بخش های این مجموعه درمانی بازدید بعمل آورده و خداقوتی به کادر درمان و کارکنان این مجموعه گفت و با بانوان شاغل در این بخش ها دیدار و گفتگو کرد.

دکتر مقدسی مشاور محترم وزیر نفت در امور بانوان و خانواده به همراه دیگر حاضرین با حضور در محل یادبود شهدای خدمت مستقر در درب ورودی بیمارستان نفت، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ این شهیدان، یاد و خاطره ی این عزیزان را گرامی داشتند.در پایان مریم مقدسی و هیئت همراه از چاه نمره یک، نخستین چاه نفت در ایران و خاورمیانه بازدید کردند.

 

بازدید مقدسی
بازدید مقدسی
بازدید مقدسی
بازدید مقدسی
بازدید مقدسی
بازدید مقدسی
بازدید مقدسی 
بازدید مقدسی

بازدید مقدسی

بازدید مقدسی
بازدید مقدسی



 

۶ خرداد ۱۴۰۳ ۱۷:۱۷
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۸۶
کد خبر : ۱۵,۵۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید