نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۷:۱۶

اخبار

برگزاری مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور محبوب و انقلابی و همراهان ایشان در منطقه آغاجاری

کارکنان بهداشت و درمان با روضه خوانی، سینه زنی، مرثیه سرایی به سوگ شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و پرتلاش و همراهان ایشان نشستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، مراسم سوگواری و عزاداری شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و پرتلاش و همراهان ایشان با حضور مدیران و استقبال کارکنان قدر شناس با همکاری پایگاه مقاومت بسیج قدر و روابط عمومی این مرکز در سالن آمفی تئاتر بیمارستان نفت برگزار شد. 
 
 این مراسم با تلاوتی چند از آیات قرآن کریم و برپایی سرود پر افتخار کشورمان آغاز و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسینی منش امام جمعه محترم شهرستان امیدیه طی سخنانی به مقام شامخ شهدای این حادثه اشاره نمودند و شهادت در راه خدمت به مردم را افتخاری بزرگ دانست که وی افزود این شهادت قسمت هر انسانی نمی شود. 
در ادامه این مراسم کلیپی در مورد خصوصیات بارز رئیس جمهور مردمی و دلسوز کشورمان پخش شد که فضای معنوی این مراسم را دو چندان نمود. 
در پایان این مراسم کارکنان بهداشت و درمان با روضه خوانی، سینه زنی، مرثیه سرایی به سوگ شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و پرتلاش و همراهان ایشان نشستند.

988
88
77
999
988
77
988
988
88
988

۱ خرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۴۳
تعداد بازدید : ۲۱۶
کد خبر : ۱۵,۵۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید