نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۷:۱۵

اخبار

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ در پی وقوع سانحه سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور  ، وزیر امور خارجه ، امام جمعه مردمی تبریز و استاندار جهادی آذربایجان شرقی ، روابط عمومی با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی از اولین ساعات اطلاع از شهادت خادمان ملت ، با پخش آیاتی چند از کلا ا...مجید در فضای داخلی ساختمان پلی کلینیک ، مراتب عزاداری خود و همه همکاران را اعلام نمودند.

در ادامه با برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در سالن آموزش پلی کلینیک مرکزی ، یاد و خاطره خادمان ملت را گرامی داشتند.

در این مراسم ، حاج آقا بابازاده با بیان خدمات ارزنده رئیس جمهور ، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در طول مدت تصدی مقام ریاست جمهوری ، شهادت ایشان را به درگاه حضرت ولیعصر (عج) ، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت . سپس به با اشاره به شخصیت والای حاج آقا آل هاشم امام جمعه محبوب و مردمی تبریز و بیان خدمات ارزنده دکت رحمتی استاندار جهادی آذربایجان شرقی ، این عزیزان را لایق شهادت دانست و گفت : از خدا می خواهم به ما نیز توفیق همراهی این شهیدان در روز قیامت را اعطا نماید.

شایان ذکر است در طول مدت مراسم با پخش آیاتی چند از کلام ا... مجید و توزیع چای و خرما در بین حاضرین در مراسم  ، به روح پر فتوح شهدای خدمت صلوات و فاتحه قرائت شد.

بزرگداشت شهدای خدمت 11
بزرگداشت شهدای خدمت 9
بزرگداشت شهدای خدمت 8
بزرگداشت شهدای خدمت 7
بزرگداشت شهدای خدمت 6
بزرگداشت شهدای خدمت 5
بزرگداشت شهدای خدمت 4
بزرگداشت شهدای خدمت 3
بزرگداشت شهدای خدمت 2
بزرگداشت شهدای خدمت 1

 

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۳۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱۶۳
کد خبر : ۱۵,۵۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید