نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۷:۱۳

اخبار

برگزاری جلسه حلقه های صالحین با محوریت روز مقاومت ، ایثار و پیروزی و روز دزفول در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

اعضای بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب در خصوص اجرای برنامه های سوم خرداد و روز دزفول جلسه تشکیل دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ در راستای گرامیداشت سوم خرداد روز مقاومت ، ایثار و پیروزی و روز دزفول روز مقاومت و پایداری ، اعضای بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان ، جلسه حلقه های صالحین را برگزار نمودند.

در این جلسه دکتر عظیم زاده ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رحمت ، حضرت امام رضا (ع) ، روز سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و چهارم خرداد روز دزفول را تبریک گفت و از رشادت های فرزندان این مرز و بوم در دفاع از میهن مطالب ارزنده ای بیان نمود و در ادامه با اشاره به لزوم توانمند سازی اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی به سلاح علم و ایمان ، برگزاری کلاس های آموزشی را مهم بر شمرد.

ایشان با اشاره به لزوم فرهنگ سازی اسلامی در نسل های آینده برگزاری کلاس های آموزشی ویژه فرزندان ، برگزاری اردوهای جهادی و همچنین اردوهای زیاردتی و فرهنگی را از دیگر اقدامات دانست.

حاج آقا بابازاده امام جماعت نیز ضمن تبریک دهه کرامت ، میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) کریم اهل بیت  شیوه زندگی ایشان بزرگوار را الگویی برتر برای همه آحاد دانست و گفت پیامبر اکرم (ص) حدود دو قرن قبل از تولد امام رضا (ع) فرموده بودند : در خاک خراسان یکی از فرزندان من دفن خواهد شد که راضی به رضای خدا می باشد و شایان ذکر است ایشان فقط به دو نفر لقب پاره قلبم گفته اند که یکی حضرت فاطمه زهرا (س) و دیگری امام رضا (ع) می باشند.

در ادامه با اشاره به رشادت های فرزندان ایران اسلامی در سوم خرداد ، گفت : در سوم خرداد بزرگترین عملیات بنام بیت المقدس انجام شد که تمام گروههای بسیج ، سپاه و آحاد مردم در آن شرکت نموده و عملیات گسترده ای را انجام دادند که با تلاش فراوان و حدود 3000 شهید ، خرمشهر آزاد شد.

حاج آقا بابازاده در ادامه با توضیح در خصوص کتاب مستورا که به قلم رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظلله العالی) می باشد ، برگزاری مسابقه فرهنگی با محوریت این کتاب ارزشمند را خالی از لطف ندانستند.

سپس مقرر شد مراسم کوهپیمائی خانوادگی به کوه عینالی تبریز در مورخ دوم خرداد ، غبارروبی از مزار شهدا و ادای احترام به شهدای گمنام برگزار شود و در جلسه ای با حضور خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان و آزادگان ، از این عزیزان با اهدای هدیه ای تکریم گردد .

و روز سه شنبه مورخ یکم خرداد اردوی جهادی ( طرح شهید رهنمون) جهت ویزیت رایگان ، کنترل قند و فشار خون  در مناطق محروم و کم برخوردار انجام شود.

سپس روز جمعه مورخ چهارم خرداد ایستگاه سلامت در نماز جمعه با حضور پزشک و پرستار جهت کنترل فشار و قند خون و ویزیت رایگان نمازگزاران انجام شود .

 

حلقه صالحین4
حلقه صالحین3
حلقه صالحین2
حلقه صالحین1

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۳۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۸۷
کد خبر : ۱۵,۴۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید