نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۴:۵۴

اخبار

فعالیت 63 پزشک متخصص و فوق تخصص در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس

با حضور 63 نفر پزشک متخصص و فوق تخصص و 58 پزشک عمومی در سال 1402، بیش از 450 هزار ویزیت عمومی و تخصصی در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس صورت پذیرفته است.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، دکتر علیرضا پیشوا در این باره گفت: حضور پزشکان متخصص در 6 رشته‌ی تخصصی از جمله غدد، شبکیه، پوست، گوش و حلق و بینی، آسم و آلرژی، روانپزشکی کودکان و ... در پلی کلینیک مرکزی، تلاش مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت فارس برای افزایش رضایتمندی در کارکنان و خانواده بزرگ صنعت نفت جنوب کشور است.

رییس پلی کلینیک بهداشت و درمان صنعت نفت فارس اعلام کرد: در حال حاضر در این بهداشت و درمان 58 نفر پزشک عمومی، 63 نفر پزشک متخصص و پزشک فوق تخصص، 14 نفر دندانپزشک و 8 نفر داروساز مشغول به خدمت می‌باشند.

دکتر پیشوا اذعان داشت: در سال 1402 در این بهداشت و درمان بیش از 450 هزار ویزیت عمومی و تخصصی توسط پزشکان عمومی ، متخصص و فوق تخصص انجام شده است.

این مسئول در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس اضافه کرد: فعال سازی آزمایشگاه درمانگاه شماره (2)، راه اندازی نرم افزار سلامت نگار در درمانگاه شماره(2) و درمانگاه مرودشت، برگزاری چند نوبت شورای عالی پزشکی و راه اندازی کلینیک های فوق تخصصی و فعال سازی کلینیک های تخصصی پس از اتمام پاندمی کرونا و ... از جمله اقداماتی است که به همت رییس، مدیران ارشد و مسئولان واحد های مختلف این مجموعه در جهت افزایش رضایتمندی مراجعان انجام گرفته است.

به گفته وی، از ابتدا تاکنون این بهداشت و درمان تلاش نموده است تا با به‌کارگیری پزشکان متخصص و فوق تخصص مجرب‌تر در پلی کلینیک مرکزی و تامین تجهیزات پیشرفته و بروز خدمات با کیفیت‌تری را به جمعیت تحت پوشش صنعت نفت ارائه کند.
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۶
تعداد بازدید : ۱,۶۳۹
کد خبر : ۱۵,۴۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید