نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۴:۵۴

اخبار

بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

نشست صمیمی مدیرعامل سازمان با روسای روابط عمومی مناطق برگزار شد

نخستین جلسه هم‌اندیشی روسای روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع مناطق در سال جدید، با حضور دکتر سید علی جزایری مدیرعامل و دکتر سید محمدرضا بنی هاشمی رییس هیات مدیره سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر سید علی جزایری مدیرعامل سازمان با تبریک هفته کرامت و گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت : امروزه نقش و جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی بسیار اهمیت ویژه ای پیدا کرده است از این رو انتظارات زیاد است، باید در حوزه اطلاع رسانی اقدامات و خدمات سازمان بسیار پربار تر عمل کرد.

وی افزود : یکی از مهم ترین وظایف یک روابط عمومی پویا و فعال، تلاش برای انتشار فعالیت ها و اهداف سازمانی و برانگیختن توجه عمومی نسبت به عملکرد آن سازمان یا مجموعه می باشد ، البته باید ارتباط دو سویه باشد و مشکلات و چالش ها هم به گوش مدیران و روسا برسد تا درصدد رفع و حل آن باشند.

دکتر جزایری با تاکید بر اینکه هدف اصلی روابط عمومی، بهبود تعاملات بین سازمان و جامعه تحت پوشش آن است،در خصوص راه‌های ارتقای عملکرد و هم افزایی در سطح شرکت های نفتی بیان کرد : یکی از نقاط ضعف در مناطق، عدم اطلاع مدیران و روسای شرکت های نفتی از خدمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است که باید با برگزاری نشست ها و جلسات متعدد، این خدمات به جامعه صنعت نفت معرفی و اطلاع رسانی شود.

دکتر سید محمدرضا بنی هاشمی رییس هیات مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه نشست در خصوص ارتباط و تعامل روابط عمومی‌ها با جمعیت تحت پوشش مطالبی را بیان کرد و گفت : یکی از اصول روابط عمومی، هدایت افکار عمومی است که در دنیای امروز با استفاده از رسانه انجام میشود.

وی ادامه داد : به هر میزان روابط عمومی قوی تر عمل کند موجب افزایش رضایت مندی میشود و یکی از ابزارهای روابط عمومی اطلاع رسانی در سایت و شبکه های اجتماعی به جمعیت تحت پوشش است که باید با قدرت و با برنامه در جهت اقناع گیرندگان خدمات گام بردارد.

مهدی محمودزاده رییس روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه نشست ضمن تقدیر از حمایت های مدیرعامل و رییس هیات مدیره از روابط عمومی گفت : روابط‌عمومی بخش مهمی از یک سازمان است که وظایفی همچون اطلاع‌رسانی، اطلاع‌یابی، پاسخگویی ، افکار سنجی و مشتری مداری را بر عهده دارد اما همه این وظایف در صورتی میتواند به خوبی انجام شود که از سوی مدیریت مورد حمایت قرار بگیرد.

وی ادامه داد : نقش روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و ذینفعان بیرون از سازمان انکار ناپذیر است و روابط عمومی با انعکاس اخبار و اطلاعات خدمات سازمان خود می تواند موجب ارتقاء این جایگاه باشد ، امیدواریم با ادامه برگزاری این نشست ها و جلسات مشکلات و چالش های روابط عمومی برطرف شود تا شاهد عملکردی پویا باشیم .

 رییس روابط عمومی سازمان در پایان از زحمات شبانه‌روزی و تلاش‌های بی‌شائبه همکاران خود در روابط عمومی مناطق قدردانی کرد .

 در ادامه این نشست نیز روسای روابط عمومی مناطق دیدگاه ها ، چالش ها و  نکات مدنظر خود را مطرح کردند و مدیرعامل و رییس هبات مدیره در خصوص موضوعات مطرح شده مطالبی را بیان کردند.


خبر روابط عمومی  23
خبر روابط عمومی  22
خبر روابط عمومی  21
خبر روابط عمومی  20
خبر روابط عمومی  19
خبر روابط عمومی  18
خبر روابط عمومی  1
خبر روابط عمومی  17
خبر روابط عمومی  16
خبر روابط عمومی  15
خبر روابط عمومی  14
خبر روابط عمومی  13
خبر روابط عمومی  12
خبر روابط عمومی  11
خبر روابط عمومی  10
خبر روابط عمومی  9
خبر روابط عمومی  8
خبر روابط عمومی  7
خبر روابط عمومی  6
خبر روابط عمومی  5
خبر روابط عمومی  4
خبر روابط عمومی  3
خبر روابط عمومی  2

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۵۲
تعداد بازدید : ۲,۳۰۵
کد خبر : ۱۵,۴۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید