نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۷:۲۱

اخبار

گرامیداشت روز ماما و تقدیر از همکاران پرتلاش این واحد در مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان

مراسم روز جهانی ماما با حضور دکتر معصومی ریاست محترم بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان در مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان، به مناسبت روز جهانی ماما، دکتر معصومی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه، دکتر عسگری رییس پلی کلینیک تخصصی اراک و جمعی از معاونین و مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان با حضور در مراکز درمانی منطقه از زحمات همکاران این حوزه تقدیر کردند.
در ابتدای این مراسم دکتر معصومی ضمن دیدار از مراکز درمانی منطقه، این روز را به همکاران واحد مامایی تبریک گفته و برای  آنها آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون کردند.

دکتر معصومی در ادامه با تاکید بر اینکه ماماها با مراقبت و ارائه خدمات موجب آرامش خاطر مادران می‌شوند به نقش مراقبت‌های ماماها در کاهش شاخص مرگ مادری و نوزادی به بیان ارزش و منزلت معنوی رسالت خطیر ماماها بر اساس تعالیم دینی پرداخت.

 دکتر عسگری در ادامه در سخنانی به نقش موثر ماما در سلامتی مادر و کودک اشاره کردند و افزودند و شاخص توسعه در خانواده صنعت نفت به سلامتی زنان و کودکان وابسته است و این مهم و پیشرفتها و موفقیتها در کشور نیز مدیون نقش ماماها و زحمات شبانه روزی آنها می باشد.

در پایان از همکاران واحد مامایی  با اهدا گل  ولوح تقدیر و جوایزی تقدیر بعمل آورده شد.

مامایی 5
مامایی 3
مامایی 2
مامایی 1

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۶۰
کد خبر : ۱۵,۳۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید