نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۲۱

اخبار

معاون اجرایی رئیس جمهور از بیمارستان در حال ساخت نفت گچساران بازدید کرد

معاون اجرایی رئیس جمهور و هیات همراه صبحگاه امروز سه‌شنبه دهم اردیبهشت‌ماه از بیمارستان در حال ساخت ۶۴ تختخوابی شهدای نفت گچساران (بعثت) بازدید و بر تسریع در روند اجرایی آن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ محسن منصوری روز سه‌شنبه در بازدید از این طرح مهم بهداشتی درمانی گفت: این مرکز درمانی در نیمه نخست سالجاری (هفته دولت) به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بر تسریع در روند اجرایی آن تاکید کرد و گفت: دولت نسبت به اجرای طرح‌های نیمه تمام بویژه در مناطق محروم توجه دارد.

 معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: این طرح بهداشتی ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هم اکنون تجهیزات این بیمارستان خریداری شده است.

منصوری اظهار کرد: برای ساخت یک بیمارستان ۶۴ تختخوابی بیش از هشت هزار مترمربع وسعت در نظر گرفته می‌شود در حالی که مساحت این طرح بهداشتی ۱۱ هزار مترمربع است و پیش‌بینی لازم برای ساخت مراکز تصویربرداری از جمله ام آر آی و سی تی اسکن در این طرح درمانی شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی بیمارستان شهدای نفت گچساران در سال ۱۳۸۶ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیکهای تخصصی،‌ بخش‌های بستری،‌ اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

سیدعلی احمدزاده تصریح کرد: این طرح درمانی در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع در حال ساخت است و به دلیل برخی مشکلات عملیات ساخت این مرکز درمانی چندین سال متوقف و عملیات تکمیل این طرح اوایل مردادماه سال گذشته دوباره از سر گرفته شد.

احمدزاده گفت: با توجه به افزایش جمعیت سرویس گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین جهت رفع مشکلات خدمات گیرندگان در تلاش هستیم این مرکز درمانی در نیمه نخست سالجاری به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران سالها چشم انتظار راه‌اندازی این مرکز درمانی هستند.

احمدزاده ابراز کرد: موقعیت این بیمارستان به گونه‌ای است که با راه‌اندازی آن هم کارکنان صنعت نفت و هم مردم پیرامونی آن منتفع می‌شوند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با اشاره به روند اجرایی بیمارستان نفت گفت: مجری ساخت این بیمارستان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است و بیش از ۹۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای شروع مجدد فعالیت عمرانی این طرح در نظر گرفته شده و در صورت راه‌اندازی این بیمارستان، افراد آسیب‌پذیر منطقه می‌توانند در این مرکز درمانی خدمات درمانی دریافت کنند.

‌دکتر رضا بقایی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 16 هزار نفر تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارند.وی اولویت اصلی این مجموعه را ارائه خدمات مناسب و شایسته به کارکنان و خانواده‌های صنعت نفت عنوان کرد.


خبر گچساران 4
خبر گچساران 3
خبر گچساران 2
خبر گچساران 1
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۱
تعداد بازدید : ۶۵۶
کد خبر : ۱۵,۳۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید