به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛سهراب رزمجویی مسئول پلی کلینیک بیمارستان توحید جم با اشاره عدم حضور بخش خصوصی و پزشک متخصص در سطح شهرستان جم گفت: با توجه به عدم فعالیت پزشکان در بخش خصوصی در سطح شهرستان و همچنین حضور تمام وقت پزشکان در بیمارستان توحید،میزان مراجعه به پلی کلینک تخصصی بسیار بالاست .<br> <br> وی افزود : این مرکز علاوه بر کارکنان و خانواده صنعت نفت،به ساکنین بومی شهرستان و مناطق اطراف نیز خدمات رسانی می کنند و حتی در روزهای تعطیل پلی کلینیک تخصصی دایر و به بیماران خدمات ارائه می کند.<br> <br> مسئول پلی کلینیک بیمارستان توحید جم اظهار داشت : با توجه به حجم بالای مراجعین ، به کارگیری سیستم های نوین نوبت دهی (نوبت دهی تلفنی ،نوبت دهی اینترنتی )در دستور کار قرار دارد که باعث افزایش روند پذیرش مراجعین شد.<br> <br> رزمجویی در ادامه خاطر نشان کرد : ارائه خدمات با رضایتمندی تمام مراجعین امکان پذیر نیست و بایستی در نظر داشت که به کارگیری هر گونه سیستم پذیرش به معنای امکان پذیرش همزمان همه مراجعین نمی باشد و بیماران در نوبت های خالی پذیرش می شوند، مگر اینکه بیمار دارای مشکل حاد و اورژانسی باشد، که در این صورت با مراجعه به بخش اورژانس و نظر پزشک معالج اورژانس مبنی بر شرایط اورژانسی ،خارج از نوبت پذیرش می شود.<br> <br> ارائه خدمات 48 پزشک در 14 رشته تخصصی<br> <br> آذر محمد نژاد مسئول پذیرش پلی کلینک تخصصی بیمارستان توحید جم با اشاره به اهمیت پلی کلینیک در منطقه و حضور پزشکان متخصص بیان کرد :در حال حاضر 48 پزشک متخصص در رشته های داخلی ،اطفال،ارتوپدی ،زنان ،گوش و حلق و بینی ،پوست،قلب،چشم ،روانپزشکی،سونوگرافی ،بیهوشی،طب کار ،طب اورژانس و جراحی عمومی به همراه واحدهای سونوگرافی و اپتومتری و تست ورزش و اکوکاردیوگرافی،و اندوسکوپی وبرونکوسکوپی در این کلینیک فعال هستند.<br> <br> وی تصریح کرد: پذیرش به 3 قسمت واحد نوبت دهی، پذیرش بیمار و واحد تکریم ارباب رجوع تقسیم شده و با حضور 9 نفر پرسنل (در 2 شیفت صبح و عصر) نوبت دهی حضوری ، تلفنی و پذیرش مراجعین را انجام می دهند.<br> <br> مسئول پذیرش پلی کلینک تخصصی بیمارستان توحید جم به کمبود پرسنل در بخش نوبتی اشاره و افزود:با توجه به مراجعه روزانه 600 نفر و همچنین انجام نوبت دهی تلفنی برای روزهای هفته، کمبود پرسنل بخش پذیرش باعث تعلل در روند پاسخگویی است و این امر رضایت مراجعین را کاهش میدهد.<br> <br> خانم محمد نژاد در رابطه با میزان رضایتمندی مراجعین نیز خاطر نشان کرد : طبق نظرسنجی هایی که به بطور مستمر توسط واحد تکریم ارباب رجوع انجام می شود،خوشبختانه رضایتمندی مراجعین بخش پلی کلینیک تخصصی در 6 ماهه اول سال 95 برابر با 93 درصد می باشد که نسبت به سال قبل 5 درصد افزایش داشته است